Kirman Sidemarin Beach 5* Side
Položaj hotela: Hotel se nalazi u regiji Kumkoy 5km od Sidea i 60km od aerodroma u Antaliji.
Plaža: Hotelska peščana plaža – ležaljke, suncobrani i peškiri za plažu besplatni.
Soba: Hotel ima ukupno 320 smeštajnih jedinica:
Standardne sobe pogled kopno 30m2 (max 2 odrasle + 1 dete ili 3 odrasle osobe) spavaća soba sa francuskim ležajem i jednim standardnim ležajem, kupatilo
Standardne sobe pogled more 30m2 (max 2 odrasle) spavaća soba sa francuskim ležajem i jednim standardnim ležajem, kupatilo
Family sobe 40m2 (max 2 odrasle i 3 dece ili 3 odrasle i 2 dece + 4 odrasle + dete i beba), dve odvojene spavaće sobe, u jednoj se nalaze kreveti na sprat, kupatilo.
Svaka smeštajna jedinica poseduje kupatilo sa tuš kabinom/kadom, fen, klimu koja radi u određenim časovima, u skladu sa vremenskim uslovima, mini bar (voda i sokovi se dopunjuju svakodnevno), ketler, sef, laminat, SAT TV sa muzičkim kanalima,WI-FI (slabije brzine) terasu/ balkon.
Hotelski sadržaj: Glavni restoran na bazi otvorenog bufea, A’la Carte restorani Sehrazat-: turski restoran, Shui-kineski restoran,,Mozaik-riblji restoran, barovi u okviru hotelskog kompleksa. Posebno se plaća prema hotelskim pravilima: usluge lekara, čuvanja dece,usluge pranja veša i hemijsko čišćenje, frizer, telefon, fax, internet, šoping centar, rent a car.
Uz doplatu: masaža, bilijar,kuglanje, internet cafe i kompjuterske igre, sportovi na vodi, časovi i osvetljenje za teniske terene, SPA centar.
Usluga: Ultra All Inclusive
Kirman Sidemarin Beach and Spa – Fact sheet – AI Concept.pdf
https://www.kirmanhotels.com/
TURSKA ANTALIJSKA REGIJA
KEMER, ANTALIJA, BELEK, SIDE, ALANYA
11 i 12 DANA / 10 i 11 NOĆENJA
Polasci od 12.06. do 18.09.2021.
PAKET ARANŽMAN – AVIO PREVOZ (poseban čarter let) BEOGRAD – ANTALIJA – BEOGRAD
Program putovanja:
1. Dan (dan polaska) Beograd – Antalija. Poletanja aviona je datum iz tabele. Sastanak putnika na aerodromu „Nikola Tesla„ u Beogradu, u holu za međunarodne polaske, 2 sata pre zvanično objavljenog vremena poletanja čarter leta. Obavezno dva dana pre putovanja proveriti tačno vreme i mesto sastanka putnika i poletanja aviona. Posluženje u avionu. Let u trajanju od 2h5minuta. Sletanje na aerodrom u Antalija. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Noćenje.
2.-10./11. Dan: Boravak u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge.
11./12. Dan (poslednji dan boravka) Antalija – Beograd: Napuštanje smestaja do 09:00h. U zakazano vreme transfer do aerodroma u Antaliji. Poletanje iz Antalije prema planiranom redu letenja. Posluženje u avionu. Let u trajanju od 2h15minuta. Sletanje u Beograd. Kraj programa.
MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE
PRILIKOM REZERVACIJE ARANŽMANA OBAVEZNO DOSTAVITI SKENIRANE KOPIJE PASOŠA SVIH PUTNIKA!
Opšti uslovi putovanja agencije TRAVELLAND DOO od 29.10.2020. su sastavni deo ovog programa.
U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, član 71, organizator ima obezbeđen depozit u visini minimum 10.000 Eura u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije – garanciju putovanja za kategoriju licence A40 u visini od 400.000,00 eur, broj 470000045376 od 01.10.2020. godine, zaključenu sa Triglav Osiguranjem a.d.o Beograd, i važeća je do 01.10.2021.
Travelland d.o.o., Licenca OTP 058/2020 od 30.01.2020. godine
PROGRAM br. 1 važi od 07.04.2021.
Cene su izražene u €, plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.
CENA PAKET ARANŽMANA OBUHVATA:
- Čarter let na relaciji Beograd-Antalija-Beograd sa kompanijom Air Serbia – u cenu karte uračunat je isključivo jedan komad predatog prtljaga po osobi (težine do 23kg) i jedan ručni prtljag po osobi težine do 8kg, maksimalnih dimenzija 55x35x25cm (DxŠxV). Svaki kilogram preko dozvoljene težine se naplaćuje pri čekiranju. Na aerodromu u Antalija STROGO se pridržavaju ovih pravila prilikom povratka).
- Smeštaj u odabranom hotelu 10 ili 11 noćenja na bazi izabrane usluge iz tabele
- Grupni povratni transferi aerodrom Antalija-hotel-aerodrom Antalija
- Usluge predstavnika organzatora putovanja ili ino-partnera na destinaciji
- Organizaciju putovanja
- Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 37,40 Eur (aerodrom Beograd – 21,42 Eur, aerodrom Antalija – 15 Eur, RF taksa – 0.98 Eur). Aerodromske takse su podložne promeni do dana polaska na putovanje. Deca 0-2 godine ne plaćaju aerodromske takse
- Doplatu za gorivo YQ taksa – 10 Eur (iznos doplate za gorivo je podložan promeni do polaska na put.). Takse ne plaćaju deca od 0-2 god.
CENA PAKET ARANŽMANA NE OBUHVATA:
- Troškove međunarodnog putnog zdravstvenog osiguranja (više informacija u agenciji)
- Individualne troškove putnika i fakultativne izlete
NAPOMENE:
PAKET ARANŽMAN (HOTEL + AVION + TRANSFER + AERODROMSKE TAKSE + YQ TAKSA – DOPLATA ZA GORIVO): cena je po osobi, naznačena je u tabeli u EUR (dinarsko plaćanje), pojedinačno za svaki objekat, termin i uslugu.
Dodatni popusti se odnose i obračunavaju na sve osobe (odrasle ili decu) koja podležu naplati smeštaja, avio prevoza i transfera.
Dodatni popusti se ne odnose na osobe koje ne plaćaju smeštaj u hotelu (deca), već samo plaćuju avio prevoz i transfer.
VAŽNE NAPOMENE:
Svaka promena ili dopuna prvobitne rezervacije (ime, prezime, datum rođenja, promena tipa smeštaja…), a nakon isteka odeređenog hotelskog popusta za rane rezervacije, smatra se otkazom rezervacije od strane putnika i može biti odbijena od strane hotela. U tom slučaju primenjivaće se troškovi otkaza prema Opštim uslovima putovanja
USLOVI PLAĆANJA:
Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, dok je ostatak podložan promeni.
NAČIN PLAĆANJA:
Gotovinski – uplata avansa od 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje.
Uplatom preko računa – uplata avansa od 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje.
MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE
PRILIKOM REZERVACIJE ARANŽMANA OBAVEZNO DOSTAVITI SKENIRANE KOPIJE PASOŠA SVIH PUTNIKA!
Putnici, državljani Srbije, koji poseduju biometrijske (crvene) pasoše, u Tursku mogu putovati bez viza, ali pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.
Način plaćanja:
– Zamenska putovanja se „plaćaju” potvrdama o zamenskim putovanjima
– Ukoliko putnik otkaže zamensko putovanje u periodu obračuna penala,penali se obračunavaju prema OUP kao i za svako drugo putovanje,a razlika u novcu (ukoliko je ima) se iskazuje kroz umanjenu potvrdu o zamenskim putovanjima, sa kojom se stiče pravo za isplatu povraćaja počev od 01.01.2022 god.
Cene u tabelama su izražene u evrima i plaćaju se isključivo u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate po sredjem kursu NBS.
Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% deviznog dela aranžmana (odnosi se na aranžmane za Grčku, Tursku, Bugarsku leto i zima…), a 99 € prilikom rezervacije za Crnu Goru. Ostatak deviznog dela aranžmana se uplaćuje najkasnije 20 dana pre početka korišćenja usluga. Troškovi prevoza i međunarodno zdravstveno osiguranje se u celosti uplaćuju 20 dana pre početka korišćenja aranžmana.
Rezervacija aranžmana evropski gradovi-autobusom se vrši uplatom avansa od 29 € po osobi, a ostatak se uplaćuje najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga.
Rezervacija aranžmana evropski gradovi-avionom (Istanbul, Barselona, Atina…), se vrši uplatom avansa od 49 € po osobi, a ostatak se uplaćuje najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga.
Prilikom rezervacije egzotičnih putovanja i aranžmana dalekih destinacija, (Dubai, Ras Al Kajma, Sejšeli, Tajland, Kuba, Bali, Mauricijus, Maldivi, Jamajka, Vijetnam, Zanzibar…) vrši se uplata avansa od najmanje 60% ukupne cene aranžmana, ostatak se uplaćuje najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga, izuzev ako u programu putovanja nije navedeno drugačije.
Mogućnost plaćanja platnim karticama MASTER, MAESTRO, VISA i DINA.
U cenu aranžmana je uključen PDV (porez na dodatu vrednost), a ne iskazuje je prema Članu 35. Zakona o PDV-u (stav 7).
VAŽNE NAPOMENE COVID-19 PROCEDURE GRČKA:
U skladu sa trenutnom situacijom u vezi sa pandemijom virusa CORONA sve zemlje su usvojile protokole i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Putnici se pozivaju na ličnu odgovornost uz molbu da se sve mere i pravila ponašanja poštuju u potpunosti kako bi se sačuvalo lično zdravlje, kao i zdravlje svih ostalih ljudi iz okruženja.
Obavezno je nošenje zaštitnih maski na destinaciji na mestima gde je to istaknuto. Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta.
Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2m. Sredstva dezinfekcije će biti dostupna na svim javnim punktovima objekata (aerodromi, hoteli i sl.).
Biće primenjeno često provetravanje zatvorenih prostorija, kao i upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha.
Provetravanje vozila kao i dezinfekcija svih kontaktnih površina će se obavljati između korišćenja.
Na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija ležaljki i suncobrana posle svake upotrebe. Predviđeno je rastojanje između suncobrana od 4m i rastojanje između ležaljki od 2m. Hlorisanje bazena i drugih vodenih površina će biti u skladu sa dozama propisanim od strane Svetske zdravstvene organizacije. Preporučuje se nošenje sopstvenih peškira za plažu.
U hotelskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Obavezno je nošenje zaštitnih maski kompletnog osoblja. Svo osoblje je prošlo specijalnu obuku u cilju što manjeg kontakta sa gostima. Prijava u hotel biće sprovedena uz minimalni kontakt. U slučaju da se primete simptomi bolesti, biće primenjeni svi protokoli predviđeni za te situacije. Obavezna je dezinfekcija ključeva i kartica. U nekim objektima biće moguće beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji. U restoranima i barovima je obavezno rastojanje između stolova od 2m. U objektima gde je predviđena ishrana po principu samoposluživanja biće postavljene zaštitne barijere, a osoblje će servirati hranu, te niko drugi sem osoblja hotela neće biti u kontaktu sa hranom. Neki objekti će preći na izmenjeni režim posluživanja hrane. Obavezna je dezinfekcija smeštajnih jedinica pre dodeljivanja novim gostima. Mini klubovi za decu će raditi sa ogrančenim kapacitetima ili neće raditi uopšte. Održavanje higijene smeštajnih jedinica će biti rađeno po zahtevu gosta kako bi se smanjili kontakti sa osobljem.
Svi objekti zadržavaju pravo izmene servisa ili ukidanje pojedinih servisa koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije. Svi opisi objekata iz ponude Travellanda su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja za leto 2022 i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
VAŽNE NAPOMENE:
Svaka promena ili dopuna prvobitne rezervacije (ime, prezime, datum rođenja, promena tipa smeštaja…), a nakon isteka odeređenog hotelskog popusta za rane rezervacije, smatra se otkazom rezervacije od strane putnika i može biti odbijena od strane hotela. U tom slučaju primenjivaće se troškovi otkaza prema Opštim uslovima putovanja
Putnici, državljani Srbije, koji poseduju biometrijske (crvene) pasoše, u Tursku mogu putovati bez viza, ali pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.
- Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost&Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
- Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
- Mole se putnici da prilikom rezervacije dostave tačna imena i prezimena onako kako je napisano u pasošu.
- Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i sl).
- Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, internet…)
- Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju
- Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
- Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga i vrsta sobe koja je naplaćena.
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
- Postoji mogucnost razlikovanja smeštajnih jedinica u izgledu u okviru istog smeštajnog objekta
- ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO: hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone
- POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje/sofe na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor i komfor u Vašoj sobi.
- KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.
- Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
- Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšte prisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd.) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.
U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. Organizator savetuje zaključenje osiguranja koje nije zakonom obavezno i to osiguranje putne odgovornosti, osiguranje od otkaza putovanja, zdravstveno osiguranje sa Covid dodatkom i osiguranje protiv nezgoda. Ukoliko Organizator i Posrednik nude putna osiguranja, radi se samo o posredovanju. Ugovor o osiguranju se zaključuje, samo između Putnika i osiguravajuće kompanije, kome se eventualni zahtevi direktno upućuju. Potrebno je da pročitate uslove osiguranja i obaveze iz ugovora o osiguranju. Premije osiguranja nisu sastavni deo cene putovanja i dospevaju odmah pri zaključivanju ugovora o osiguranju. Potpisivanjem Ugovora, Putnik potvrđuje da je informisan i upućen na obezbeđenje, paketa putnog osiguranja. Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.
VAŽNO: Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom.
Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid-19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice. Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd.) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.