Mount Athos Resort 5* – Atos leto 2022
Objekat Mount Athos Resort se nalazi pored plaže u Jerisosu i nudi privatnu peščanu plažu, 3 restorana, besplatan privatni parking i sezonski prelivni bazen na otvorenom. Raznovrsni sadržaji ovog objekta uključuju vrt i fitnes centar, kao i recepciju koja radi non-stop i besplatan WiFi u svim prostorijama.
Iz hotelskih smeštajnih jedinica se pruža pogled na more ili na brdo. Sobe imaju klima-uređaj, Smart LED TV, pribor za pripremu čaja/kafe i sopstveno kupatilo. Na raspolaganju su i suite jedinice u odvojenim bungalovima sa terasom.
U objektu Mount Athos Resort se služi kontinentalni doručak pripremljen od svežih namirnica ili grčki à-la-carte doručak. U restoranima se služe moderna grčka jela, kao i jela mediteranske i internacionalne kuhinje. Tokom leta su na raspolaganju barovi pored plaže i bazena, gde se služe kokteli i sveža jela.
Izleti i obilasci znamenitosti se mogu rezervisati u okviru objekta.
Smeštajni objekat je udaljen 10 km od granice monaške države Svete Gore, dok je Uranopolis udaljen 15 km. Najbliži aerodrom je Aerodrom Solun, udaljen 100 km od objekta Mount Athos Resort.
PROGRAM PUTOVANJA:
1.dan: Ulazak u sobe posle 15h
2.dan do poslednjeg dana: Slobodno vreme za odmor i individualne aktivnosti. Usluga prema cenovniku.
Poslednji dan boravka: Napuštanje soba do 09h.
Kraj programa.
CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
smeštaj u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge navedene u ugovoru
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
- putno osiguranje
- individualne troškove putnika
- prevoz do odredišta
Boravišna taksa u Grčkoj
Od 01.01.2018. godine vrši se obavezna naplata boravišne takse, koja se naplaćuje po SMEŠTAJNOJ JEDINICI.
Privatan smeštaj i hoteli 1* i 2* – 0,5 € dnevno; Hoteli 3* – 1,5 € dnevno; Hoteli 4* – 3 € dnevno; Hoteli 5* – 4 € dnevno
Plaćanje se vrši na recepciji hotela ili apartmana.
NAPOMENE:
- Putnici se sami prijavljuju na recepciji i smeštaju u sobu uz vaučer dobijen od agencije.
- O raspodeli soba odlučuje hotelijer na recepciji po dolasku i prijavi gosta na recepciji.
- Late arrival (kasni dolazak) je moguć samo uz prethodnu najavu agenciji. Hoteli čuvaju sobe do 18h po lokalnom vremenu nakon čega imaju pravo da izdaju sobu, ukoliko drugačije nije najavljeno.
- Dress code ( pravila oblačenja ) je obavezan za vreme obroka u svim hotelima od 3* do 5*
- Opisi smeštajnih kapaciteta, kao i fotografije su informativnog karaktera. Za eventualno odstupanje i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata agencija organizator putovanja ne snosi odgovornost jer to zavisi isključivo od smeštajnih objekata.
- Svi putnici, državljani Republike Srbije, koji poseduju biometrijske pasoše mogu putovati u Grčku bez viza u skladu sa odlukom Saveta Ministara EU.
- Putnici koji koriste pasoše izdate od strane drugih zemalja u obavezi su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju.
VAŽNE NAPOMENE COVID-19 PROCEDURE GRČKA:
U skladu sa trenutnom situacijom u vezi sa pandemijom virusa CORONA sve zemlje su usvojile protokole i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Putnici se pozivaju na ličnu odgovornost uz molbu da se sve mere i pravila ponašanja poštuju u potpunosti kako bi se sačuvalo lično zdravlje, kao i zdravlje svih ostalih ljudi iz okruženja.
Obavezno je nošenje zaštitnih maski na destinaciji na mestima gde je to istaknuto. Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta.
Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2m. Sredstva dezinfekcije će biti dostupna na svim javnim punktovima objekata (aerodromi, hoteli i sl.).
Biće primenjeno često provetravanje zatvorenih prostorija, kao i upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha.
Provetravanje vozila kao i dezinfekcija svih kontaktnih površina će se obavljati između korišćenja.
Na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija ležaljki i suncobrana posle svake upotrebe. Predviđeno je rastojanje između suncobrana od 4m i rastojanje između ležaljki od 2m. Hlorisanje bazena i drugih vodenih površina će biti u skladu sa dozama propisanim od strane Svetske zdravstvene organizacije. Preporučuje se nošenje sopstvenih peškira za plažu.
U hotelskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Obavezno je nošenje zaštitnih maski kompletnog osoblja. Svo osoblje je prošlo specijalnu obuku u cilju što manjeg kontakta sa gostima. Prijava u hotel biće sprovedena uz minimalni kontakt. U slučaju da se primete simptomi bolesti, biće primenjeni svi protokoli predviđeni za te situacije. Obavezna je dezinfekcija ključeva i kartica. U nekim objektima biće moguće beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji. U restoranima i barovima je obavezno rastojanje između stolova od 2m. U objektima gde je predviđena ishrana po principu samoposluživanja biće postavljene zaštitne barijere, a osoblje će servirati hranu, te niko drugi sem osoblja hotela neće biti u kontaktu sa hranom. Neki objekti će preći na izmenjeni režim posluživanja hrane. Obavezna je dezinfekcija smeštajnih jedinica pre dodeljivanja novim gostima. Mini klubovi za decu će raditi sa ogrančenim kapacitetima ili neće raditi uopšte. Održavanje higijene smeštajnih jedinica će biti rađeno po zahtevu gosta kako bi se smanjili kontakti sa osobljem.
Svi objekti zadržavaju pravo izmene servisa ili ukidanje pojedinih servisa koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije. Svi opisi objekata iz ponude Travellanda su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja za leto 2022 i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
VAŽNE NAPOMENE:
Svaka promena ili dopuna prvobitne rezervacije (ime, prezime, datum rođenja, promena tipa smeštaja…), a nakon isteka odeređenog hotelskog popusta za rane rezervacije, smatra se otkazom rezervacije od strane putnika i može biti odbijena od strane hotela. U tom slučaju primenjivaće se troškovi otkaza prema Opštim uslovima putovanja
Putnici, državljani Srbije, koji poseduju biometrijske (crvene) pasoše, u Tursku mogu putovati bez viza, ali pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.
- Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost&Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
- Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
- Mole se putnici da prilikom rezervacije dostave tačna imena i prezimena onako kako je napisano u pasošu.
- Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i sl).
- Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, internet…)
- Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju
- Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
- Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga i vrsta sobe koja je naplaćena.
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
- Postoji mogucnost razlikovanja smeštajnih jedinica u izgledu u okviru istog smeštajnog objekta
- ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO: hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone
- POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje/sofe na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor i komfor u Vašoj sobi.
- KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.
- Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
- Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšte prisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd.) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.
U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. Organizator savetuje zaključenje osiguranja koje nije zakonom obavezno i to osiguranje putne odgovornosti, osiguranje od otkaza putovanja, zdravstveno osiguranje sa Covid dodatkom i osiguranje protiv nezgoda. Ukoliko Organizator i Posrednik nude putna osiguranja, radi se samo o posredovanju. Ugovor o osiguranju se zaključuje, samo između Putnika i osiguravajuće kompanije, kome se eventualni zahtevi direktno upućuju. Potrebno je da pročitate uslove osiguranja i obaveze iz ugovora o osiguranju. Premije osiguranja nisu sastavni deo cene putovanja i dospevaju odmah pri zaključivanju ugovora o osiguranju. Potpisivanjem Ugovora, Putnik potvrđuje da je informisan i upućen na obezbeđenje, paketa putnog osiguranja. Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.
VAŽNO: Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom.
Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid-19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice. Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd.) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.
Način plaćanja:
– Zamenska putovanja se „plaćaju” potvrdama o zamenskim putovanjima
– Ukoliko putnik otkaže zamensko putovanje u periodu obračuna penala,penali se obračunavaju prema OUP kao i za svako drugo putovanje,a razlika u novcu (ukoliko je ima) se iskazuje kroz umanjenu potvrdu o zamenskim putovanjima, sa kojom se stiče pravo za isplatu povraćaja počev od 01.01.2022 god.
Cene u tabelama su izražene u evrima i plaćaju se isključivo u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate po sredjem kursu NBS.
Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% deviznog dela aranžmana (odnosi se na aranžmane za Grčku, Tursku, Bugarsku leto i zima…), a 99 € prilikom rezervacije za Crnu Goru. Ostatak deviznog dela aranžmana se uplaćuje najkasnije 20 dana pre početka korišćenja usluga. Troškovi prevoza i međunarodno zdravstveno osiguranje se u celosti uplaćuju 20 dana pre početka korišćenja aranžmana.
Rezervacija aranžmana evropski gradovi-autobusom se vrši uplatom avansa od 29 € po osobi, a ostatak se uplaćuje najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga.
Rezervacija aranžmana evropski gradovi-avionom (Istanbul, Barselona, Atina…), se vrši uplatom avansa od 49 € po osobi, a ostatak se uplaćuje najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga.
Prilikom rezervacije egzotičnih putovanja i aranžmana dalekih destinacija, (Dubai, Ras Al Kajma, Sejšeli, Tajland, Kuba, Bali, Mauricijus, Maldivi, Jamajka, Vijetnam, Zanzibar…) vrši se uplata avansa od najmanje 60% ukupne cene aranžmana, ostatak se uplaćuje najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga, izuzev ako u programu putovanja nije navedeno drugačije.
Mogućnost plaćanja platnim karticama MASTER, MAESTRO, VISA i DINA.
U cenu aranžmana je uključen PDV (porez na dodatu vrednost), a ne iskazuje je prema Članu 35. Zakona o PDV-u (stav 7).